אודות ד"ר שושני

בין אם בחרת לעשות ניתוח מטעמים אסתטיים, ובין אם עליך לעבור ניתוח כזה מטעמים רפואיים או שיקומיים, חשוב מאוד לבחור בקפידה את הרופא. הכשרה וידע, ניסיון מגוון, מחקר והכרות עם התפתחויות ומקצועיות מגובה הם אלמנטים חשובים ביותר בבואכם לבחור.

ערכה של הכשרה

ד"ר שושני הינו בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון (מכון טכנולוגי לישראל) מ-1990. בשנת 2000 התמחה ד"ר שושני בהתמחות על בניתוחי אונקולוגיה של העור וניתוחי MOHS ביוסטון, טקסס, ארה"ב, ולאחר מכן בכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבית חולים רמב"ם בחיפה. בשנת 2004 עבר ד"ר שושני התמחות על נוספת במיקרוכירוריגה, שיחזורים פלסטיים, ניתוחי כף יד וכירורגיה אסטתית בבית חולים וינסנט בסידני אשר באוסטרליה (University of New South Wales).

ערכו של ניסיון

ד"ר שושני רופא בכיר בעל ניסיון רב. שימש כרופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי פוריה בטבריה וביחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי כרמל בחיפה. כיום משמש כרופא בכיר במכבי שירותי בריאות במחוז הצפון, ומנתח בבית חולים אסותא שבחיפה.

ד"ר שושני ביצע עד היום אלפי ניתוחים מסוגים שונים, ובעל ניסיון רב ביותר בניתוחי MOHS.

ערכה של התפתחות

עם הלימודים, ההכשרה והניסיון, חשוב שרופא לא יקפא על השמרים, יתפתח, יחקור ויכיר את כל החידושים הקיימים בתחום. ד"ר שושני חוקר ראשי בפרויקטים מחקריים מקוריים, פרסם מעל 30 מאמרים ופרקים בספרות רפואית מקצועית בארץ ובעולם, והשתתף במעל 50 הצגות והרצאות בכנסים מדעיים לאומיים ובינלאומיים במגוון נושאים בכירורגיה פלסטית.

ערכה של מקצועיות

ד"ר שושני חבר במספר איגודים מקצועיים ישראליים ובינלאומיים, אשר מעניקים לכם רשת של בטחון לגבי ההכשרה, הידע והניסיון. ד"ר שושני חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, החברה הבינלאומית לכירורגיה דרמטולוגית והחברה האוסטרלית לכירורגיה פלסטית ואסתטית.